Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 … 6  

Från Vinergatan,vargön med kärlek

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/htligahelena.jpg

Härliga Helena ställer upp på en pose, mednast jag äter tyska räkor. efter ett ben pass, fattar inte riktit mig på benen, dom svara inte lika bra som över kroppen, kör endå rakamark,knäböj,benpress, första reppet känns som max sen gör jag 6 st, kanske kör för tungt?.

täntke börja skriva lite och se vad dag boken kan utväckla sig till.känns så super seriöst att skriva i trådar, blir liksom ingen privat stämmning, där man kan få vara älmänt social om man har sånna behov.
kommentera järna bilden om ni vill

Mitt lilla rymd hem
http://bodyspace.bodybuilding.com/Pellefant/

Tränings kommpisar i världen

Gislaveds -     hardstyle
Umeå -          zartok
Stockholm -   T-Rex
Hälsingborg - Degpekka
Malmö -        Lajne, Jag bjöd in mig själv där
Huskvarna/Jönköping - Sigyn

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-06-18 15:41)

Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/appel.jpg

Gym ägaren gör allt vad han kan för att få igång stämmningen efter att jag har varit där å tränat, men förgäves, gymmet är helt urlakat på energier. nu behöver gymmet en vilodag från mig,så det kan återhämmta sig på energier av alla kossmiska slag. i morgon är vi redo för att rycka slita och dra, skal ladda med popcorn nu

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-01-07 21:43)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

haha det här kan nog bli en härlig tråd=D

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

hrmm..är det bara jag som är seg, eller är det fler än jag som inte fattar vem av bilderna Du är? :S kanske ingen tom ;)

Webbsida

Sjöröven, jag tror folk skal förtå det som jag tänker när jag skriver, det gör mig helt kass på att beskriva. Första bilden är min sambo,bra forma va?. den andra är, han som äger gymmet jag tränar på. så ingen är jag, jag får ju försöka variera mig lite.

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Bra form på sambon och gymägaren =) Kul tråd =P

Kosmiska energier ftw XD

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

aaah då klarnar det! jo bra form på dem båda må jag säga :)

Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/meg.jpg

Fy fan va äcklig jag är i bland, jag har så äckliga armar. Suckse igen,körde bissemissarna ,Jag sa till befolkning på gymet,ni som undrar hur man får stora biceps, nu skal jag visa precis hur man gör,kom kom får ni se kom närmare, jag fick några åskådare,och berömmelser, vi tog kort på choven men jag såg utt som en klen combie som blev på körd av en truck, också är jag blek. jag lägger mig bara inte i kärring grillen.

bra rygg pass första efter förkylningen, starkare en någonsin, 130 kg gånger5-6 i lads dragen,och en skön rodd tur med 70 hantlarna, jag bara älskar att träna, så skönt att ta ett år tag med hanteln, som en romantisk rodd tur i det gröna. i bland vill man bara pussa hanlarna, dom är som små bäbisar,men man måste visa dom vem som bestämmer annars gör dom inte som man vill

Registrerad: 2008-01-03

väldigt nöjsam läsning i denna tråd! ska fortsätta följa!! jäklar vilken arm, bilden är dessutom jäkligt shysst som bild betraktat, komposition, färg&form och sånt där, konst-igapellefant liksom. grymt

Från: Skurup
Registrerad: 2007-01-03

DAMN VILKA ARMAR!

Webbsida

tack grabbar ,armen gör sig ovanligt bra på kort, men den är opummpad

Registrerad: 2003-09-04

fyfasen vilken arm.. va mäter dom?

Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/pellefanten.jpg
Gymmade med en kommpis i dag, körde max-lanje och inväntar otroliga resultat som följd.

I dag åter upplivade vi ett gammalt kraft ord "å gud va sköönt"lyder det, får en att falla in i jup närvro, där man inte kan sluta lyfta, av njutnings själ,prova om ni vågar

sedan bjöd jag över min spirituella broder på en ätar kväll med te, på bilden äter vi popcorn,han sitter till höger, ni kan se hur nöjd han är på kortet, över min gästfihet, sonen Zeb skriker i bak grunden, och härliga helena har ockuperat vardags rummet, med sitt förfärliga hummör.

Andrzon ,jag är 173 och mäter 43 kall

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-01-09 23:38)

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Hehe, ja din bror ser verkligen glad ut ;P

Webbsida

konstigapellefant skrev:

Gymmade med en kommpis i dag, körde max-lanje och inväntar otroliga resultat som följd.

Låt mig veta hur det går för dig ;)  (Tänk nu om jag är en elak, deformerad dvärg som lever på socialbidrag i min morsas källare och har som enda livsuppgift att lura stackars internetbyggare att köra på fel sätt?^^)

Webbsida

Ben i dag ,började med att gå på bandet, alla band var upptagna så att jag fick gå på samma som min kommpis, men han hadde uppförs backe, jag frågade honnom om det inte fanns nerförs backe, gå baklänges sa han,smart ass.

Har ni tänkt på att man kan köra jämnfota hopp på bandet, och när det går riktit fort och man hoppar för kort landar man bakom bandet.man hoppar framåt men flyger bakåt, och hoppar man för långt kan vad som hälst hända,kanske blir man yngre, eller så böjer man bara rummet och landar på en kamel rygg i kairo

Sen körde vi igång ,min polare gjorde person bästa i bänken och blev besviken ,freak?

sen pummpade jag som den gammle i havet,helt fantastiskt jag blev spy färdig mitt i passet,va det inte arnold eller någon anna gubbe som sa att,när man kör riktit hårt så spyr man, skal försöka spy nästa gång, det är målet med träningen.

lanje svara ärligt nu .känner du dig som en elak, deformerad dvärg som lever på socialbidrag i din morsas källare och har som enda livsuppgift att lura stackars internetbyggare att köra på fel sätt, bara för att du själv tvivlar på det du säger???för det gör inte jag

det är klart jag skal hålla uppdateringen på mig, jag antecknar allt,varje repetition ,bara att jag inte lägger ut allt på nätet

visdoms ord:
glöm inte ta en repitition i tagen.
Jalla bye

Webbsida

Haha jag tvivlar inte på något jag själv säger, annars hade jag inte sagt det;) Annars tror jag inte det är bra att träna tills man spyr, bättre att hålla värdefull mat i magen liksom + att jag tycker alltid det är asjobbigt att ta i på riktigt igen på ett pass om man redan har spytt:/

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Detta är årets tråd! Oerhört inspirerande och mysig läsning!

Webbsida

Bröst axlar i dag, jag har inte provat maxa i bänken på typ 5 år, jag gjorde en på 160kg, fan va glad jag blev. tänkte börja öva upp min styrka i bänken men jag har redan ångrat mig, för tränings passet gick inte bra, jag va för svag, hela passet.

Låg i badet efter träningen, helena går ut bakvägen, genom altan dörren, tio minuter senare hör jag att altan dörren öpnnar sig från igen skuvet läge, förmodar att helena har glömt något,tänker inte mer på det ,går upp ur badet och går till dörren för att stänga den, men den är redan stängd och den går bara att stänga inifrån, jag har sökt igenom hela lägenheten, men ingen är här.helena är fortfarande borta. den mest rimmliga förklaring jag kan komma på är att jag stängde den, sedan fick en minnes lucka och blev förvånad över att den va stängd. lite små jobbig kännsla faktiskt

du har rätt lanje .Jag är förmodligen bara otränad på det nya viset jag kör på,får samma illamående när jag börjar med intervall träning
tänkte kanske börja dansa när deffen drar igång, värkar roligare tycker jag en annan slags träning.

Stevebc ,tack det är alltid kul att höra när man blir upp skattad, eftersom man lika gärna kunnat bli klassad som galen om ingen säger något

http://img222.imageshack.us/img222/9321/nopainro1.th.jpg
No pain no gain

Jupt filosofiskt rotade ord, men fel tolkas allt för offta,man behöver inte besegra smärtan, inte stålsätta sig som någon viking, inte skratta åt den eller undvika den. låt kroppen få komunisera med dig låt smärtan finnas där,va inte rädd för den, upplev den och njut av vad prestatioinen åsamkar ,det va först när jag lärde mig känna smärtan som den inte va ett problem, utan blev en njutning. jag insåg detta efter praktisering av meditation, från buddistisk skola.

prova om ni har ont någonstanns att lägga all uppmärksammhet på smärtan utan att ändra position, med slutna ögon, så kommer obehaget liksom likvideras

Nej jag är inte marsokisst

Dagens visdom:

allting stort och starkt är byggt av smulor

Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/pappazeb.jpg

Ben i morses, jag har fått tilbaka färgen nu,eller det lilla pigment som kan skönjas på mig.jag skakade i kroppen och låg helt utslagen på köks golvet, jag va helt väck.

I morgon börjar deffen ,det får tvunget bli så nu, efter som jag hammnat i ekonomisk kris, jag avskyr igenligen pengar och brukar bara lägga dom på hög, men nu slipper jag dom ett tag, förmodligen kommer jag börja sakna dom eller inte, man skal ju endå inte njuta av penga kraft det får an bara att se livets grundläggande njutnings fulla moment som, något värdelöst tids fördriv.

nu kan ja entligen göra saker som inte kostar pengar, sånt har man ju inte tid med när, plånboken stänndigt måste tömmas, för att inte bli för tjock.

jag kan springa, dansa, promenera på morgonen ,men kaffe det satans räv gifftet lär jag väl inte slippa, ingen har ju lyckats bevisa för mig att det är dåligt för kroppen och hjärnan, fast en att jag har bätt om det, det är helt ultimat för mig när jag deffar, jag blir hel speedad och svävar fram över gator och torg, jag blir helt enkelt som en helt vanlig chack punndare.

det finns vell ingen mening med hög reppare på kcal underskott, jag hadde en bok från ursinnes tider som på står något som jag tror gäller en idag: en muskel som max belastas, börjar inte av veckla sig automatiskt

visdoms ord:

ta hand om psyket, så tar de hand om dig

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-01-16 23:44)

Webbsida

en fråga angånde min deff
jag har hållt på en väcka nu och gått ner två kilo, 1,3 kg gick jag ner i går och i dag. detta borde vara vättska och glykogen som försvunnit så fort, kan jag då med gott sammvete fylla glykogen depoerna med typ en vanlig ätar dag så att musklerna ligger lite bättre till i deffan ? förstår ni hur jag menar

Webbsida

Ah, din dagbok är lika klockren som vanligt=D

Angående en ätardag så ta ingen om du inte absolut behöver, de där 1,3 kg kommer tillbaka så fort du börjar äta efter deffen ändå. Att försöka behålla dem nu kommer typ aldrig fungera, tyvärr:/ I alla fall inte om min erfarenhet stämmer=)

Webbsida

tack lanje, fresten jag såg att du heter ju inte lanje utan lajne, sånt som råkar hända ibland.

ok men när behöver man en ätar dag?

Webbsida

När du inte står ut med att vara hungrig längre:P Alternativt fanns det någon vetenskapligt framräknad gräns där ämnesomsättningen började sänkas, jag tror det handlade om var 8e eller var 9e vecka som det var bra att frossa loss ordentligt för att inte sänka ämnesomsättningen för mycket. Men jag är inte säker, minns bara att det var Englund som skrev det, så du får söka om du vill veta mer exakt:)

Och helvete vad forumet är slött:(

Webbsida

Frukost två matskedar kvarg 8:00, Sen flängde jag bara om kring med zeb på allt jag ville halva dagen, Och överdosserade kaffe till jag somnade på soffan, när jag vaknade drack jag kaffe, sen åt jag en halv potion myskli och kvarg innan jag stack å tränade 3:00

Tänker att man inte behöver vara så noga med maten halva dagen, om periodisk fasta fungerar, så är det ju ingen ide att man låssas hålla uppe blodsockret var tredje timme längre, är förövrigt hur pigg som hälst när jag är vaken.

Äntligen axlar millitäriskpress fån bröstet, svin fin övning tänkte bara lägga ut några bilder på mig när jag har det som trevligast på dagen, 100 gånger 7 med hjälp på 8, gjorde 3 på 110 känns mycke för att vara under deff,Det har alldrig kännts så här bra å deffa,Mycke är tack vara alla vänliga mäniskor som svarar på frågor

om ni undrar varför bilderna är suddiga så är dom det bara för att allting skakar när jag tränar

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/milli5.jpg

Sidor: 1 2 3 … 6  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB