Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

KxaeGyu's Deff Dagbok

Registrerad: 2007-10-08

Hej!

lite bakgrundsinfo kan väl inte skada så att.... ja..

Jag är 17år snart 18 i januari, tränat sen 6 september i år, seriöst började jag träna efter redan någon vecka, och nu tycker jag att jag väger alltför mycket så det är dags att gå ner

jag väger ca 91kg (brukar väga ca 93kg på dagarna), vägde mig imorse men lyckades inte att få ut något ur bajshålet, men jag tror inte det ändrar så jättemycket, vägde ca 84kg när jag började träna.
Planerar att gå ner till 80 eler kanske t.o.m mer får se hur det blir.

Några bilder kommer såsmåningom, min deff kommer nog inte att se likadan ut som allas andras då jag inte väger maten och räknar kalorier, jag skulle vilja göra det, men familjen blir galen bara av att jag äter mindre, fast dom tjatar att dom inte vill att jag ska gå mer i bredden. Jag börjar med att bara sluta äta allt sött, och om det krävs ersätter jag det med massa frukt, eftersom jag äter så mkt sött tycker jag, så bör jag nästan rasa i vikt (hoppas inte). Och sen när det blir svårare tar jag till andra fasen och det är att äta mindre, jag kommer också lägga till 10-20min cardio efter träningarna, eller så går jag bara till och trån träningen. det tar ca 30min kanske 2km eller mer.

Förövrigt så tränar jag flera ggr i veckan, om allt går planerat blir det 5-6gr i veckan, jag kör ett 4-1-4 schema som jag kallar det, dvs 4split, träna 4 dagar vila 1 och sen träna 4 igen.

Lägger in bilder och mått och bf%, och så förljer jag upp varje vecka

Jag glömde att skriva att jag är 183 cm lång också

annars så var deffen ganska bra igår, blev lite popcorn o julmust på kvällen, kunde inte hålla mig, värre idag lite mer fusk, måste försöka att kontrollera mig, annars så var jag på en TANITA maskin idag o vägde mig och allt,

Bodyfat% var 25.4%, men jag har hört att den väger också fettet i kroppen så den är lite missvisande, men den funkar för att få se skillnaden före o efter deffen

ska börja med att gå upp tidigare och ta en promenad på tom mage.. och sen frukost o massa frukt hoppas att det tar bort sockersuget, jag ser mig själv som sockerberoende = inte bra..
tränade idag men det blev ingen promenad, så det enda aktiva idag var träningen, mitt mål nu är att börja med promenaderna.

det har gått 4 dagar av deffen, småfuskat lite varje dag, kämpar på med det, fixar kanske bilder idag, gymmet var stängt igår så jag kunde inte träna :(, men kör på för fullt nu dom här följande dagarna. promenad till gymmet nu hoppas jag

Edit: Stavfel

Senast redigerat av kxaegyu (2007-12-25 14:04)

det verkar som om jag förflyttar deffen tills skolan börjar, just nu går det inte att gå ner i vikt då jag bara sitter hemma i mörkret, lättare när man går i skolan o allt

Så att mitt äventyr fortsätter på 7 januari!

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB