Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
börja när jag va 14½ nu e ja 16½ tar inte ett gram mer i nån övning, än det man får det första 3 månaderna.... även om jag gör mer eller mindre, fel borde man ju få NÅNTING? asså, jag skämtar inte jg tar 40 i bänk? 180cm nästan 80kg?? fett, hell yeah, men 40?!! det är ju sjuk?? hjälp mej för fan?!
mitt mål är att få muskler som "fyller ur" tex, att bröst muskulaturen ligger emot nyckel benen osv... 2 ställen som verkar till synes omöjliga att träna är arslet (ursäkta språket) och högt upp på låren, både bak och fram... och så magen, spänner jag bara rakt in, så får jag en 2dm bred muskel stapel i mitten avmagen, men inget runt om?? tex ner mot bäcken, osv... är jag helt enkel för stor, med för små muskler? (notera dock att fettat jag har ligger på mage(kul), ben(!), röven(!) och sen undrar jag om man får smalare höfter, och minskad svank av att banta bort fettet runt benen å därtill... jag har ALDRIG sett en hel smal person med breda höfter, eller grov svank... så d bord e ju hjälpa? och om ni anser att jag skrev detta på ett orimligt ställe... kl eju för fn 20 över 6, å jag har inte laggt mej, än... okey, när bränner/bygger han nått då tänkr ni.. ahhha...jag ahr liksom en tendens at ENDAST gå upp i vikt, inte ner... och allt fett jag får sätter sej runt låren, jävligt irriternade... SNÄLLA HJLÄP MEJ!! //desperat
Okej har läst igenom vad du skrev men förstår inte vad du frågar.. kan du inte sova lite och förklara sedan på ett finare och mer förståndig sätt vad du vill veta?
Jag hade besvarat om det du skrev låtit lite seriösare!
du borde kanske söka upp en riktigt duktig PT