Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
OMG FÖR LIIITEEE ÄT MEER!!!111oneone
Seriöst, fy fan, önskar jag hade energi till att laga sån frukost. Börjar bli trött på yoghurt varje morgon såhär efter att ha käkat det 2 år i rad. Och jag bara älskar din grönsakstallrik=D
Hahah =P Godast är lätt grönsakstallriken =D Får knappt i mig mat såhär på morgonen det är därför portionen är så jävla liten =P Men jag kör ju mjölk och choklad så att summan blir bra tycker jag =)
Haha, varför har du grönsakerna på en tallrik? :P
The_Original_XIII skrev:
Haha, varför har du grönsakerna på en tallrik? :P
För de passar inte på den andra tallriken. :D
jaa men vafan lägg dom på bordet eller nåt XD
The_Original_XIII skrev:
jaa men vafan lägg dom på bordet eller nåt XD
Grönsaker på bordet? ;D Usch =D
Keep_On_Pumpin skrev:
Idag kände jag för att schteeka lite. Gott vart det men de ser inte så gott ut tyvärr =P
http://img402.imageshack.us/img402/9342 … fx3.th.jpg
Det vi har här är vitlöksmarinerade klyftpotatisar med citronstänk ;D Stekt halloumi med tsatsiki samt en grönsakstallrik =)
Mmmm.... Kööööööött! Potatis!!!
Ser kanongott ut i mina ögon! Men så är jag mitt inne i tyngsta biten i min deff också :) <80kg here i come!!
Edit:
Men va tusan. Det där var ju inget kött... Stekt ost. *knasiga pöjkvasker*
Senast redigerat av StefanGBG (2007-11-24 19:34)
Haha XD Nej de va inget kött =P Haha, men gott var det :P Stek halloumi ^^
kul att du håller tråden levande KOP!
ser gott ut men jag är lite tveksam till halloumi....blev inte gott när jag testade det, men alla säger att det är så himla gott så jag kanske borde göra ett nytt försök? hur tillagar du den?
Min blev ärligt talat också helt åt helvete. Man ska steka den så den blir lite brun, brukar ta 1 minut på varje sida med typ 3/4 värme... Men nu hade ja i för mkt olja eller nått så den vägrade bli brun :S Så jag stekte skiten i typ 10 minuter, då vart den alldeles hård =P Halloumi är godast när man grillar den =) Sjukligt gott kombinerat med en fet köttbit och klyftpotatis med tsatsiki =)
Det där tror jag inte ens svärmors hund skulle äta Delightful_imp ;)
Hur gjorde du chokladröran? Värmde du proteinpulvret?
Också lite av vad som på ren skånska kallas "Chööd, saus å pära", dvs köttbullar med sås och potatis:
Klaga inte på att där är lite nu KoP, jag åt trippla portioner;P
Maffigt med 15 potatisar och 45 köttbullar. Ungefär som jag åt i somras (lite mindre). Bra jobbat Lajne mannen ;D
Glömde min havredrink dagen innan, så magen krävde lite extra. Dock inte mer än 8 potatisar (de på bilden varade till två omgångar kött^^) och 40 köttbullar totalt:/
Keep_On_Pumpin skrev:
nej, gojsade bara ihop med lite mjölkliknande vätska.
Delightful_imp skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
nej, gojsade bara ihop med lite mjölkliknande vätska.
Mjölkliknande vätska? :O
Och Acaila gör underbart vacker mat som vanligt=) Var är du Melea? Rise to the challenge ffs!
Lajne skrev:
Och Acaila gör underbart vacker mat som vanligt=)
Min mat då? :'(