Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
tnx
Det enda jag kan komma på vad gäller celluliter är att försöka för bort underhudsfettet och på så sätt på en mer tight och slät kropp men det kanske inte funkar, vet inte riktigt hur onda celluliter är :)
Är det inte lite tidigt att träna vid den tiden, orkar man verkligen det ?
Djupmassage är en effektiv metod för att reducera cellulit. När blodcirkulationen ökas ges man en skjuts framåt. I kombination med sunda kostvanor och god motion & träning kan cellilit reduceras...
men jag håller me tobbe bort med under hudsfettet......och träna bena så dom blir fastare... m.v. janne....
Det enda jag kan komma på vad gäller celluliter är att försöka för bort underhudsfettet och på så sätt på en mer tight och slät kropp men det kanske inte funkar, vet inte riktigt hur onda celluliter är :)
Är det inte lite tidigt att träna vid den tiden, orkar man verkligen det ?
jo men jag börja jobba 9 kom dock 9.20 och kan inte träna efter jobbet då jag ska på möte på mitt andra jobb och har som princip att träna tors-sönd och promenera 2 ggr mellan mån-onsd och jag blr sur om jag inte sköter mig =)
Men hur får man bort underhudsfättet? säg övningar där man tränar sidan? Partiet under höften. sidan av låret? typ kanten av röven som jag fattade =)
ha en trevlig helg grabbar !
jag tror på TRÄNA allt funkar me att träna.. HUMÖR KROPP och energi =)
Byggs det upp mkt benmuskler måste ju det sträckas ut.. och samt typ energi hon får följa me och promenera me =)
Men hur får man bort underhudsfättet? säg övningar där man tränar sidan? Partiet under höften. sidan av låret? typ kanten av röven som jag fattade =)
Trodde du menade din röv ett tag, den som är så fin ;)
Att få bort underhudsfett kan man bara göra på ett enda sätt, deffa, allså äta mindre kcal än vad kroppen förbränner varje dag samt så tränar man på samma sätt som tidigare. Du kan inte genom effektiv träning med samma kosthållning för att bygga muskler deffa så man får välja antingen eller.
tack för komplemangen om röven... =)?
har du sett den?
=)
tack för komplemangen om röven... =)?
har du sett den?
=)
Jag har kort på den lilla gumman ;)
Idiot.. e du de Dscreet? =) lilla smällen för det =) börjat träna lr?
Idiot.. e du de Dscreet? =) lilla smällen för det =) börjat träna lr?
Jo jag har börjat träna igen, kände att det va på tiden, har ju tränat en del förut men aldrig seriöst eller under längre perioder så.
Jo jag har börjat träna igen, kände att det va på tiden, har ju tränat en del förut men aldrig seriöst eller under längre perioder så.
jo tack de samma här har tränat sen innan sommaren men nu är det på riktigt sen ett tag tillbaka 4 dgr i veckan styrka och sen försöker jag hinna me lite promenader me..
kvar kortet på röven lr?
kvar kortet på röven lr?
Jo det har jag, nånstanns ska det ligga.
Träna inte bort dig nu lilla flicka.
kvar kortet på röven lr?
Träna inte bort dig nu lilla flicka.
träna bort?
de skulle jag vilja veta hur man gör?
jag tränar bara stryka.. !
Träna inte bort dig nu lilla flicka.träna bort?
de skulle jag vilja veta hur man gör?
jag tränar bara stryka.. !
Lycka till med din träning då och dina jobb.
=) de samma.