Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Jag vet att det kan vara svårt att få bort överföligt underhudsfett, så jag ska dela med mig mitt program som funkar för mig för att få bort det "sista"
Jag har tränat stryka i drygt 10år, är 28 nu.
Varje dag vaknar jag 09:00 Tar 3st Koffeintabletter+1kopp svart kaffe, (koffein har en egenskap att höja kroppstemperaturen) går sedan ut och går (power-walk) i 1 timme, när jag kommer hem (10:00) äter jag frukost, 1st proteindrink, 1st banan, 1st Multivitamin, 4st Omega 3, 2st grovbröd med "Philadelfia light" på.
Klockan 13:00 äter jag 1portion Pasta med någon from av Tonfisksås, och Lättmjölk el. Funlight till.
Klockan 16:00 äter jag 1st banan och 1st proteindrink.
Klockan 17:30 är jag på gymmet och börjar med ett pass på mortionscykeln i 30minuter.
Sedan kör jag mitt styrkepass i hög intensitet.
---------------------------------------------------------
Måndag: Biceps+Triceps+Mage
Tisdag: Bröst+Axlar
Onsdag: Ben+Mage
Torsdag: Rygg
----------------------------------------------------------
När kommer hem ca:19:30 tar jag en proteindrink och 2 kokta ägg.
Sen är det Gonatt, ca:23:00
Funkar kanonbra för mig, full återhämtning på styrkepasset, och man kommer i "fit" form ganska snart.
Ska tilläggas att jag inte arbetar på vintern, vilket givetvis underlättar för mig.
Men har du möjlighet, Testa!!!!
Jag vet att det kan vara svårt att få bort överföligt underhudsfett, så jag ska dela med mig mitt program som funkar för mig för att få bort det "sista"
Jag har tränat stryka i drygt 10år, är 28 nu.
Varje dag vaknar jag 09:00 Tar 3st Koffeintabletter+1kopp svart kaffe, (koffein har en egenskap att höja kroppstemperaturen) går sedan ut och går (power-walk) i 1 timme, när jag kommer hem (10:00) äter jag frukost, 1st proteindrink, 1st banan, 1st Multivitamin, 4st Omega 3, 2st grovbröd med "Philadelfia light" på.
Klockan 13:00 äter jag 1portion Pasta med någon from av Tonfisksås, och Lättmjölk el. Funlight till.
Klockan 16:00 äter jag 1st banan och 1st proteindrink.
Klockan 17:30 är jag på gymmet och börjar med ett pass på mortionscykeln i 30minuter.
Sedan kör jag mitt styrkepass i hög intensitet.
---------------------------------------------------------
Måndag: Biceps+Triceps+Mage
Tisdag: Bröst+Axlar
Onsdag: Ben+Mage
Torsdag: Rygg
----------------------------------------------------------
När kommer hem ca:19:30 tar jag en proteindrink och 2 kokta ägg.
Sen är det Gonatt, ca:23:00
Funkar kanonbra för mig, full återhämtning på styrkepasset, och man kommer i "fit" form ganska snart.
<b>Ska tilläggas att jag inte arbetar på vintern, vilket givetvis underlättar för mig.</b>
Men har du möjlighet, Testa!!!!
Den stora frågan är....hur tjänar du pengar?
EDIT: Nu såg jag *blind*
fråga? varför dricker du protein drinkar hela tiden ? efter träning så käkar du bara 2 ägg? ja dricker viktökande drink mega mass driekt efter å när ja kommer hem äter ja mat. men men om de funkar för dej så . tänkte bara att de kan va nyttigt å äta riktig mat ibland