Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Skulle villja ha lite recept...

Registrerad: 2003-12-30

Tjena jag skulle villja ha lite recept.
men det ska va väldigt fettsnålt nästan inget fett alls.
kan äta allting.
/mvh alexander

Från: Götet
Registrerad: 2004-02-12

Tjena jag skulle villja ha lite recept.
men det ska va väldigt fettsnålt nästan inget fett alls.
kan äta allting.
/mvh alexander

Varför får det inte innehålla något fett?

Från: Oskarshamn
Registrerad: 2003-09-19

http://www.tasteline.com har både kcal snåla recept och en hel del andra sorters recept också.

Jag vill gå ner i vikt

Från: Götet
Registrerad: 2004-02-12

Jag vill gå ner i vikt

Du går inte ned i vikt om du utesluter fettet helt.

Registrerad: 2003-12-08

Jag kan ge dig ett gäng recept. Hur matlagningsintresserad är du? Tränar du regelbundet?
För att laga god fettsnål mat krävs mycket mer tid och ekonomi. Om maten ska vara god får man sattsa mer på råvaror och räkna med att tiden för matlagningen kommer att ta mer än det dubbla. Detta beror dock helt på vilken standard man sätter på det man vill stoppa i sig. Jag gick ner 27kilo förra året. Då la jag ner ca 2-3timmar om dagen på matlagning. Detta under kvällarna då jag gjorde så att maten räckte till matlåda till nästa dag. Då de flesta räknar mig som matsnobb, så kanske inte du har samma pretationer. Berätta lite mer om vad du vill så har jag säkert ett gäng recept att dela med mig av.

God mat gör livet värt att leva :-)

Jag har inte så stor plånbok och jag är mest ute efter lättlagat. för jag kommer hem ganska sent efter träningen. men om du har några recept som går relativt fort och jag är inte så kräsen vad gällande smaken. Tränar 5 dagar i veckan. Så det vor snällt om du kunde ge mig recept som går ganska fort och är relativt lättlagat är ingen kung i köket om jag säger så :) men läsa av ett recept kan jag..
Tack

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB