Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 … 25 Tråd låst

Lajne kör SL – Alles Oder Nichts!

Registrerad: 2006-02-17

Låter ju som väldigt härliga sommarplaner, jag blir riktigt avundsjuk!

Bra pass, borträknat sista stångcurlsen; där var du nere på mina vikter :-P Men du är ursäktad, eftersom du gjort vettiga saker innan. Jag kan ju inte dwarfa dig i allt, liksom ;-D

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Vilken dröm! Själv blir det mycket Lomma Beach i sommar :) samt såklart en jävla massa träning nu när man är ledig. 140kg bänkpress innan sommaren är över är en hardcore ökning! Själv satsar jag på 120kg :)

Är det ingen här som jobbar??

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Kiwi skrev:

Låter ju som väldigt härliga sommarplaner, jag blir riktigt avundsjuk!

Bra pass, borträknat sista stångcurlsen; där var du nere på mina vikter :-P Men du är ursäktad, eftersom du gjort vettiga saker innan. Jag kan ju inte dwarfa dig i allt, liksom ;-D

Kiwi, du börjar bli en mer och mer problematisk person; om du ska fortsätta skriva på det här forumet råder jag dig starkt till att inte nämna träningsvikter som ligger nära eller över de jag använder. Jag menar, det hade ju varit otrevligt om du skulle råka ut för en "olycka", inte sant? ;D

stevebc skrev:

Vilken dröm! Själv blir det mycket Lomma Beach i sommar :) samt såklart en jävla massa träning nu när man är ledig. 140kg bänkpress innan sommaren är över är en hardcore ökning! Själv satsar jag på 120kg :)

Jag ÄR hardkår vet du väl;) Förutom när det kommer till smaken på min gainer och fluffiga, rosa skor förstås. Lycka till med 120 i alla fall, och hoppas du tar 110 snart också; det är något speciellt med 3 stycken 15-kilosvikter på varje sida=)

Senast redigerat av Lajne (2007-05-18 17:28)

Jag är en problematisk person. Men jag är samtidigt så trevlig, så du kan inte låta bli att tycka om mig.

Puss :-p

Från: Gamla synder på "Webbsida"
Registrerad: 2006-08-27
Webbsida

Det blev bulgur på 37,5kg i Smith. Hamnade nog lite fel under stången. Fick lasta av... Men nästa vecka då jävlarrrrrrrrrrr! :D

Webbsida

Kiwi skrev:

Jag är en problematisk person. Men jag är samtidigt så trevlig, så du kan inte låta bli att tycka om mig.

KjaMizZ4R!

varför skulle någon jobba för, när vi kan studera på universitetet och ha nästan obegränsade mängder fritid till att träna på?:P

Senast redigerat av Lajne (2007-05-18 17:41)

Webbsida

floppix skrev:

Det blev bulgur på 37,5kg i Smith. Hamnade nog lite fel under stången. Fick lasta av... Men nästa vecka då jävlarrrrrrrrrrr! :D

Jag tror du har joggat för mycket, det är därför det går illa!:O

Lajne skrev:

Kiwi skrev:

KjaMizZ4R!

varför skulle någon jobba för, när vi kan studera på universitetet och ha nästan obegränsade mängder fritid till att träna på?:P

Men på sommaren måste man ju jobba, så man kan leva gott i höst.

Webbsida

Kiwi skrev:

Men på sommaren måste man ju jobba, så man kan leva gott i höst.

Det är en fråga om att ha reserver=D

Webbsida

Lajne skrev:

floppix skrev:

Jag tror du har joggat för mycket, det är därför det går illa!:O

Hahhhaha, jag kan i alla fall inte kontra med "Och jag tror på Tomten" eller liknande. För du kan nog ha rätt XD

Moderator

Lajne skrev:

Kiwi skrev:

KjaMizZ4R!

Hur gammal är du btw? Och pluggar du här i Lund eller?

Kiwi: ska faktiskt jobba i sommar men börjar inte förrän 30 juli :D

Senast redigerat av stevebc (2007-05-18 18:03)

Webbsida

stevebc skrev:

Hur gammal är du btw? Och pluggar du här i Lund eller?

Lär dig använda sök-funktionen ffs!!!111oneeleven

20 år, och japp, pluggar i Lund för tillfället=)

Senast redigerat av Lajne (2007-05-18 18:08)

Moderator

Ah men fan va cp! Nä det här går inte mer adda mig på msn baggio_fan87@hotmail.com innan tråden blir helt sönderspammad :P

Webbsida

stevebc skrev:

Ah men fan va cp! Nä det här går inte mer adda mig på msn baggio_fan87@hotmail.com innan tråden blir helt sönderspammad :P

Inget fel med en sönderspammad tråd, det betyder ju bara att folk gillar att snacka med en;)

Webbsida

Det betyder att du är störst och starkast på hälso. Eller att du ljuger om din existens. Har du inte stevebc på msn så FINNS du inte! XD

Webbsida

floppix skrev:

Det betyder att du är störst och starkast på hälso. Eller att du ljuger om din existens. Har du inte stevebc på msn så FINNS du inte! XD

Jag är så störst och starkast att jag ljuger om mina egna stats för att inte dwarfa andra människor; jag har f.ö. steve på msn nu också så jag FINNS!!! ;)

Moderator

Tänkte bara säga att de som vill adda mig får gärna göra det.. jag har redan bessiboy och foppen och alla andra hälso-fjoristar där så det kan inte bli mycket värre än vad det är..

Vad kul! Nu kan ni två träna ihop. Eller mot varann, beroende på hur man ser det. http://www.mysmiley.net/imgs/smile/animals/animal0069.gif

edit: vad pluggar du, Lajne?

edit två: nu finns jag också

Senast redigerat av Kiwi (2007-05-18 19:43)

Webbsida

Kiwi skrev:

Vad kul! Nu kan ni två träna ihop. Eller mot varann, beroende på hur man ser det.

edit: vad pluggar du, Lajne?

edit två: nu finns jag också

Helt klart mot varann, livet är en hardcore tävling där det bara finns vinnare eller förlorare... ;P

Jag pluggar Teoretisk Filosofi.

Vad kul att du också finns, nu slipper jag känna mig löjlig när jag postar till folk som inte finns:P

Webbsida

Lajne skrev:

Helt klart mot varann, livet är en hardcore tävling där det bara finns vinnare eller förlorare... ;P

Jag pluggar Teoretisk Filosofi.

Vad kul att du också finns, nu slipper jag känna mig löjlig när jag postar till folk som inte finns:P

(Snart finns jag också, förhoppningsvis)

Men så kul. Då kan vi ägna den här flippade tråden åt att filosofera kring huruvida det är teoretiskt möjligt att du finns, eller om det bara är praktiskt att du är här och SLjer in styrketräning enligt dina eminenta och omväxlande modeller! :D

Webbsida

floppix skrev:

Men så kul. Då kan vi ägna den här flippade tråden åt att filosofera kring huruvida det är teoretiskt möjligt att du finns, eller om det bara är praktiskt att du är här och SLjer in styrketräning enligt dina eminenta och omväxlande modeller! :D

Fy fan vad jag var nära att posta en utläggning och existens och metafysiska aspekter på möjlighet där xD

Du får för övrigt ta och prova svensken snart, ska bara försöka hitta övningen nånstans på nån hemsida så jag slipper försöka beskriva det hela xD

Registrerad: 2007-04-29

floppix skrev:

Är ganska säker på att han finns ;O Denna tråden var f.ö. ganska intressant.. LAJNE!

Senast redigerat av nexs (2007-05-18 21:33)

Webbsida

nexs skrev:

floppix skrev:

Är ganska säker på att han finns ;O Denna tråden var f.ö. ganska intressant.. LAJNE!

NEXS!!!

Seriöst, vad gör du i min dagbok? Skaffa en egen; du kan kalla den "Min träning under den store Lajne" eller nåt sånt;)

Moderator

Välkommen till forumet (den här tråden utgör 99% av forumet) nexs!

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 … 25 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB