Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Tjena..!!
Igår när jag var ute under den sloiga vädret så såg jag massor med personer gå med bar överkropp. Men en grej som fångade mitt uppmärksamhet var en man som antagligen gick på anabola. Hans kropp var stor och biffig men "uppsvälld" som att det var vätska som gjorde hans kropp stor. Dem personer som tar anabola självklart så växer de drastisk pga preparatet. men är dem så starka som man tror att dem är eller är de bara mer eller mindre uppsvällda?
läste en gång i nätet om folk som tar anabola att efter 1 år så har de fått den mer eller mindre "yttre" kroppen som alla nästan vill ha. Medans det tar flera år för oss vanliga människor som kör rent.
Vad är det som anabola gör så att allt utvecklas snabbare!?! har alltid velat lära mig det..
tack för svar!
Finns ju olika slags androgena anabola steroider (AAS) men om jag inte är helt ute och cyklar så ökar det testosteronproduktionen väldigt mkt.
Du bygger muskler snabbare, men du blir, generellt sätt, mer agressiv, testiklarna krymper, du får ökade acneutslag och du kan bli tillfälligt eller helt impotent.
Håll dig borta från sånt skit.
Finns inget bättre än att träna "rent" och märka att man gör framsteg :)
Håll dig borta från sånt skit.
Finns inget bättre än att träna "rent" och märka att man gör framsteg :)
håller med kalle
Dom binder till androgen receptorer på cellen som i sin tur leder till uttryck av gener som kommer att förstora musklerna.
Jag tror att ni har missuppfattat mig. ville bara veta vad preparatet gör med kroppen som gör så att musklerna utvecklas och jag fick en liten svar där utav Styx.
Klart att jag vet att man ska hålla sig borta från det, ialla fall jag, sen finns dte de som tar med det är upp till dem, eller hur?
Till en viss del.
Finns andra omkring dig.