Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4 5 … 25 Tråd låst

Lajne kör SL – Alles Oder Nichts!

Registrerad: 2006-02-17

Hmm... Hur löser vi detta?

edit: ja, vi får la köra med polygami då :-D

Senast redigerat av Kiwi (2007-05-14 17:54)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Kiwi skrev:

Och allt detta bestämdes helt utan att Melea fick säga någonting om saken alls=D

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

I sann mormonsk anda!

Lajne skrev:

Kiwi skrev:

Och allt detta bestämdes helt utan att Melea fick säga någonting om saken alls=D

Hon hann inte.

Men jag tror ändå hon tycker mest om mig http://gprime.net/board/images/smilies/whistling.gif

Webbsida

stevebc skrev:

I sann mormonsk anda!

Du har väl sätt Southpark? Det är bara mormonerna som kommer till himlen:P

Kiwi skrev:

Men jag tror ändå hon tycker mest om mig http://gprime.net/board/images/smilies/whistling.gif

Spelar väl ingen roll så länge vi andra får hennes mat?:S

Registrerad: 2006-08-17

Men hallå nu... vad sitter ni och planerar medan jag är borta? 3 pers som gör anspråk på mig och min mat! Vi kanske skulle flytta in i kollektiv eller nåt? Bara träna och äta om dagarna, skulle nog kunna vara trevligt. Lajne, Kiwi och Steve - vad säger ni? Så skulle ni kunna ge mig lite bra byggartips också :)

Kollektiv ftw!

Webbsida

Melea skrev:

Men hallå nu... vad sitter ni och planerar medan jag är borta? 3 pers som gör anspråk på mig och min mat! Vi kanske skulle flytta in i kollektiv eller nåt? Bara träna och äta om dagarna, skulle nog kunna vara trevligt. Lajne, Kiwi och Steve - vad säger ni? Så skulle ni kunna ge mig lite bra byggartips också :)

4 pers som lever och bulkar tillsammans, det är den vackraste tanken på länge:P

Lajne skrev:

Melea skrev:

Men kan lätt bli aningen frånstötande om man driver det för hårt.

Webbsida

Kiwi skrev:

Lajne skrev:

Melea skrev:

Men kan lätt bli aningen frånstötande om man driver det för hårt.

Å andra sidan jävligt praktiskt på sitt sätt också; fatta bara vad smidigt att kunna bära bilen till verkstaden om den går sönder:P

Haha, det är bra att ni tänker på den praktiska biten också...

edit: När vi ändå pratar praktiskt, vi måste se till att skaffa ett ställe där dörröppningarna är 2 m breda. Minst.

Senast redigerat av Melea (2007-05-14 19:29)

Webbsida

Melea skrev:

edit: När vi ändå pratar praktiskt, vi måste se till att skaffa ett ställe där dörröppningarna är 2 m breda. Minst.

Du menar typ som ett slott?:P

Lajne skrev:

Melea skrev:

Du menar typ som ett slott?:P

Du betalar? Bra! Jag är på! :D

Alltså, det här tar sig. Får jag eget badrum?

Webbsida

Kiwi skrev:

Alltså, det här tar sig. Får jag eget badrum?

Eget badrum? Vilken korkad fråga. Undra istället över hur många kammarjungfrur, betjänter, butlers etc du kommer få;)

Och nej, vi ska inte ha kock. Det hade ju förstört hela skälet till att bo i kollektiv med Melea, eller hur?:P

Från: Träningslogg under "Webbsida"
Registrerad: 2006-08-27
Webbsida

Okej, vi lekte gömma gris i Malmö, nüff om det nu. Jag ska bänka på öststatsvis på fredag hade jag tänkt, några förslag på vikter? Klarar jag mer än stången om jag är på gränsen att klara maxa 40kg?

Från: Träningslogg under "Webbsida"
Registrerad: 2006-08-27
Webbsida

stevebc skrev:

Hey! What about me?!! Polygami is the shit :)

edit: hahaa alla vill åt meleas mat

Okej, för att krydda den här matiga SL-tråden med massa ragg och annat otyg: alla SL bor hos Melea när det är forumträff i Sthlm i sommar då? Deal =D Och Melea fixar den köttiga bulkmaten, med assistans av Nakna Kocken. Kan inte bli bättre!

Kommer förövrigt på riktigt och seriöst att lägga upp en "forum-träff"-tråd här snart, med moderatorsk välsignelse...  (alltså inte i din dagbok, öststataren, utan i Stryketräningsdelen.. :P)

Jag backar upp dig, floppix. Tyvärr kan jag inte erbjuda husrum eftersom jag bor en timme norrut. Men jag är en hejare på bullar med mandelmassa, så nåt kan jag bidra med :-)

Från: Skövde
Registrerad: 2006-05-15

floppix skrev:

stevebc skrev:

Hey! What about me?!! Polygami is the shit :)

edit: hahaa alla vill åt meleas mat

Okej, för att krydda den här matiga SL-tråden med massa ragg och annat otyg: alla SL bor hos Melea när det är forumträff i Sthlm i sommar då? Deal =D Och Melea fixar den köttiga bulkmaten, med assistans av Nakna Kocken. Kan inte bli bättre!

Kommer förövrigt på riktigt och seriöst att lägga upp en "forum-träff"-tråd här snart, med moderatorsk välsignelse...  (alltså inte i din dagbok, öststataren, utan i Stryketräningsdelen.. :P)

Fan vad coolt, får jag vara med? http://www.kolozzeum.com/forum/images/smilies/embrassed.gif

DU var ju SL sist jag kollade :-)

Hoppas bara Melea har ett par extrasängar

Wie! Jag ska ha ätartävling med Stevebc! Jag SKA vinna!
:P

han deffar ju :-p

Hmm... just det ja, jävla skit också.
Får väl hitte på någe annat, typ hetsäta för att jävlas eller nått.

Webbsida

Zqvirk: Det är möjligt att du vinner över steve. Så länge jag är där är förstaplatsen dock fjärran från er båda;)

Kiwi: Och jag som alltid trodde att Uppsala låg precis bredvid Stockholm, typ=(

Floppix: Vill du ha din östeuropeiska waveloading-bänkpress postad här eller i din egen spamtråd?:P

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Zqvirk skrev:

Wie! Jag ska ha ätartävling med Stevebc! Jag SKA vinna!
:P

Lajne skrev:

Zqvirk: Det är möjligt att du vinner över steve. Så länge jag är där är förstaplatsen dock fjärran från er båda;)

http://www.kolozzeum.com/forum/images/smilies/screwy.gif

Sidor: 1 2 3 4 5 … 25 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB