Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4 … 23  

JohanW äter och tränar

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Hade tänkt ta mig ut på en mils löppass, men det blev ändrade planer. Något kom ivägen. Fick mitt KP3 och mina 300 omega-3 tabletter från farmcia. Väntar ytterligare på 1 kg dextro och koffeintabletter.

Dagens (approximativa) intag:
-havregryn + whey 80 + 1dl mjölk 250kcal
-makaronipud ca 600kcal
-banan 100kcal
-pasta (axa:s fullkornspasta med extra protein) tonfisk 330 + 180 kcal
-halv avokado 227 kcal
-whey 80 266 kcal

Alltså strax under 1900 kcal. Svårt att räkna lunchens kaloriinnehåll då jag inte har någon matvåg på jobbet.

Senast redigerat av johanw (2007-03-29 20:55)

Webbsida

Blev två öl igår...

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

en torsdag ? ;) lyxmiddag eller ? :)

Webbsida

Haha. Nej, inte direkt. Min tjej jobbar som ljudtekniker på en klubb på torsdagar som jag typ aldrig besöker då jag vet att jag inte kan hålla mig borta från det gula guldet om jag går ut. Igår kände jag mig däremot tvungen att gå, vilket såklart resulterade i att jag bröt mitt heliga underskott. Oh, the guilt!

Hur illa är det med två öl om man är på något som kunde liknas vid en deff? Finns så många här som verkar tycka det är den värsta tänkbara deffsynden.

De senaste dagarna har känts väldigt jobbiga. Mätte min BF% med kaliper igår och ligger nu på ca. 12%. Tror mitt kcalunderskott har varit för stort, plus att mellanrummet mellan lunch och följande intag är för stora.

Senast redigerat av johanw (2007-03-30 09:38)

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

2öl en gång är inget att bry sig om. Visst alkohol och proteinsyntes o allt det där går ju inte direkt ihop, men tar man 2öl, en pizza eller något "onyttigt" eller ej mat under deff en enstaka gång tycker jag inte gör nått! Kanske krävs för att man ska orka.. ?

Webbsida

Jo, så är det nog. Tyvärr blir det nästan alltid en synddag i veckan.

Webbsida