Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Super Mass Fuel

Registrerad: 2003-06-27

Hej jag e ny här , måste bara säja, fan vad jag e lycklig att jag hitta detta forumet och dom intressanta träningmetoderna på första sidan!

Nu till saken..

Jag har haft ett nybörjar kosttillskott, vet ej namnet, 2 månader ungefär.
nu ville jag prova något nytt så jag köpte " super mass fuel " för det var ett av dom bästa!Enligt tantaluttan i hälsokostaffären!

Jag har ätit det här i 2 dagar nu, och eftersom att jag jobbar, så kan jag jag inte vara med på alla mina fotbollsträningar, så därför ger jag mej upp 8 på morgonen varje dag och springer 5 km..sedan när jag kommer hem tränar jag 1 timma med hantlarna , en massa olika övningar!

Jag undrar :

Hur lång tid kommer det ta innan mina muskler ökar så att jag ser själv att jag har fått mer muskler... 1mån? 2, 3 ?

jag kommer förmodligen också gå upp i vikt enligt informationen jag fick!

hjälp mej lite!
/acke

Administrator
Från: Stockholm
Registrerad: 2002-02-23

" super mass fuel " för det var ett av dom bästa!Enligt tantaluttan i hälsokostaffären!

Twinlabs produkter brukar vara ganska dyra och ibland av tvivelaktig kvalité. Super mass fuel är knappast det bästa man kan köpa. ;)

Hur lång tid kommer det ta innan mina muskler ökar så att jag ser själv att jag har fått mer muskler... 1mån? 2, 3 ?

Omöjligt att säga. Det beror på hur du äter i övrigt, hur din träning ser ut och vilka gener du har.

Från: Göteborg
Registrerad: 2003-07-02

angående hur lång tid det tar, så säger jag som matti det varierar.
är det främst biceps du tänker på då?

kan ta som engen erfarenhet, 3x i veckan styrketräning, märkte
efter ca 6 veckor rätt stor skillnad på överarmarna.

låt det ta den tid det tar, o se till att du får i dig "rätt" mängd
med protein.

Registrerad: 2003-06-27

ok , men assa jag tränar varjedag. springer på morgonen , sen hantlar...typ en timma...

jag har en till fråga, hur vet jag hur mycket jag förbränner...?

jag käkar som en häst så det e inget fel på mitt käkande...

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB