Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hej jag e ny här , måste bara säja, fan vad jag e lycklig att jag hitta detta forumet och dom intressanta träningmetoderna på första sidan!
Nu till saken..
Jag har haft ett nybörjar kosttillskott, vet ej namnet, 2 månader ungefär.
nu ville jag prova något nytt så jag köpte " super mass fuel " för det var ett av dom bästa!Enligt tantaluttan i hälsokostaffären!
Jag har ätit det här i 2 dagar nu, och eftersom att jag jobbar, så kan jag jag inte vara med på alla mina fotbollsträningar, så därför ger jag mej upp 8 på morgonen varje dag och springer 5 km..sedan när jag kommer hem tränar jag 1 timma med hantlarna , en massa olika övningar!
Jag undrar :
Hur lång tid kommer det ta innan mina muskler ökar så att jag ser själv att jag har fått mer muskler... 1mån? 2, 3 ?
jag kommer förmodligen också gå upp i vikt enligt informationen jag fick!
hjälp mej lite!
/acke
" super mass fuel " för det var ett av dom bästa!Enligt tantaluttan i hälsokostaffären!
Twinlabs produkter brukar vara ganska dyra och ibland av tvivelaktig kvalité. Super mass fuel är knappast det bästa man kan köpa. ;)
Hur lång tid kommer det ta innan mina muskler ökar så att jag ser själv att jag har fått mer muskler... 1mån? 2, 3 ?
Omöjligt att säga. Det beror på hur du äter i övrigt, hur din träning ser ut och vilka gener du har.
angående hur lång tid det tar, så säger jag som matti det varierar.
är det främst biceps du tänker på då?
kan ta som engen erfarenhet, 3x i veckan styrketräning, märkte
efter ca 6 veckor rätt stor skillnad på överarmarna.
låt det ta den tid det tar, o se till att du får i dig "rätt" mängd
med protein.
ok , men assa jag tränar varjedag. springer på morgonen , sen hantlar...typ en timma...
jag har en till fråga, hur vet jag hur mycket jag förbränner...?
jag käkar som en häst så det e inget fel på mitt käkande...