Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Kycklingcurryröra efterlyses!

Från: Ö-vik
Registrerad: 2003-12-11

Finns det nån som sitter och trycker på nått bra tips på en kycklingcurryröra - är väldigt förtjust i subs som man kan köpa med olika röror, och speciellt då kycklingcurry! Tror dessvärre inte att det är speciellt "nyttigt" (förmodligen ingen kesella i dessa inte) ;) och undrar om någon kan tipsa om ett bra recept som man kan ha som pålägg på tex. ett grovt bröd med grönsaker. Ett bra mellanmål med mycket protein med andra ord.
Är lite halvless på mina hårdbrödmackor med magerskinka/äggvita/sallad/gurka.

//V

Från: Gbg
Registrerad: 2003-08-05

Just kesella och stark curry utgör mina curryröror faktiskt, jätte jum jum ;-)

Seven..

Från: Ö-vik
Registrerad: 2003-12-11

Just kesella och stark curry utgör mina curryröror faktiskt, jätte jum jum ;-)

Seven..

Inget mer, bara det? (Har aldrig ätit kesella, men har en förutfattad mening om att det smakar lite surt/syrligt(?)) Inhandlar och börjar exprimentera lite. ;)

Från: Täby
Registrerad: 2004-01-25

Finns det nån som sitter och trycker på nått bra tips på en kycklingcurryröra - är väldigt förtjust i subs som man kan köpa med olika röror, och speciellt då kycklingcurry! Tror dessvärre inte att det är speciellt "nyttigt" (förmodligen ingen kesella i dessa inte) ;) och undrar om någon kan tipsa om ett bra recept som man kan ha som pålägg på tex. ett grovt bröd med grönsaker. Ett bra mellanmål med mycket protein med andra ord.
Är lite halvless på mina hårdbrödmackor med magerskinka/äggvita/sallad/gurka.

//V

Kycklingcurry röra tjejen du kan ta lätt cremefraische eller kesella med kryddor och lite röd lök i det e smaskens

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB