Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hej
Jag blandar styrketräning med spinning.
Har börjat få lite muskler och tappat mycket fett... Jag har läst att det inte ska gå, men jag antar att det går bra för oss nybörjare ett tag?
Köpte triple whey fuel, proteindrink som jag ska ta efter varje styrkepass. Men ska jag även ta en drink efter konditionspasset? Det är ju dyrt som ""#¤#¤! så jag vill veta om det har någon effekt?
Twinlab är väl inte direkt känt för att vara ett billigt eller prisvärt märke. ;-) Proteinet gör nog mest nytta efter styrketräningen så det är kanske vettigast att spara det till de tillfällena.
Köpte bara en liten burk Twinlabs för det var så attans dyrt.
Ska se om jag kan hitta billigare.
Antar att det skulle vara bra att ta en proteindrink om dan, varje dag för att hela tiden ha protein till muskler som ska återhämtas?
Eftersom jag inte vill få fett, ska jag då hålla mig till rena proteintillskott och undvika "gainers" ??
Tips på prisvärda kostillskott-märken mottages tacksamt.
Antar att det skulle vara bra att ta en proteindrink om dan, varje dag för att hela tiden ha protein till muskler som ska återhämtas?
Proteinet behöver inte komma från proteinpulver. ;-)
Tips på prisvärda kostillskott-märken mottages tacksamt.
Exell, Eiselt, Star.
Exell Vassleprotein: 149 kr / kg
Eiselt Procec+: 1 139,00 kr / 5 kg
Star top of the line whey-80: 149 kr / kg (rea)
Priserna är hämtade från budo-fitness.se/webshop samt från gymgrossisten.com. Båda har butiker i Stockholm.