Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4 5 6 … 49  

Filmtajm.

Registrerad: 2005-02-07

ok. personen är väldigt lik den mannen jag menade. de ser likadana ut nästan. bild 4 är exakt samma pose. då kanske det inte var han jag menade som var med i aftonbladet.

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Någorlunda rätt banor tänker du i. Aftobladet använde den bilden på Greg när en svensk dog efter att ha injicerat synthol i ett blodkärl. Bilden på Greg säljer mer lösnummer än en på en hälften så stor svensk kille.

Från: Kalmar/Arvidsjaur
Registrerad: 2005-07-27

Hahaha vilken jävla idiot. Hur kan man ens komma på tanken? Jag tycker nästan att det är orent spel att raka kroppshår, använda tan och spänna sig när man tar kort (Okej, överdrev lite där, men något i den stilen kanske) och sen det här. Ja herre gud. Injicera olja i musklerna. Hoho? Hjärna?

Moderator

Här kommer en film mest riktad till mig själv. Rätt säker på att det bara är Arne Persson och jag själv som kör den här övningen på forumet.
Mikael Siversson, eller CoC som han kallar sig på Kolozzeum, drar en helt sjuk 3:a på 150Kg i v-bar.
http://media.putfile.com/LGC-VBAR-330lbs

Från: Hunnebostrand
Registrerad: 2005-01-10

Vad är den övningnen bra för??

Moderator

Det är främst en greppövning, men även trapsen får en rejäl smäll av vikten. Om man är ens det minsta lagd åt självplågeri så är det övning nummer 1. Den gör ont. Det känns som om köttet på fingrarna ska rotera runt benet. Ibland går huden i handen sönder och ibland spricker mina nagelband pga slitningarna som uppstår.

Från: malmö
Registrerad: 2005-01-17

bara för mig den senaste filmen Honn la upp inte funkar? :/

Registrerad: 2006-01-05

Näe inte för mej heller.

Moderator

Kör ni mozilla eller explorer? Fungerade inte med firefox hemma, men med explorer gick det fint. Fick uppdatera quicktime för att det skulle fungera i firefox.

Från: malmö
Registrerad: 2005-01-17

Kör ni mozilla eller explorer? Fungerade inte med firefox hemma, men med explorer gick det fint. Fick uppdatera quicktime för att det skulle fungera i firefox.

qué?? data är inte min starka sida :) hade iaf varit kul att se va det var för en övning!

Från: Lilla Edet
Registrerad: 2005-07-22

behövde jag med

Moderator

Från en annan tråd.

El miffos loco Greg Valentino får för sig att operera sig själv. Varning för att vissa kan tycka att det är lite äckligt. Han lyckas fortfarande inte erkänna syntholen.

Edit: La in en fungerande länk.

Moderator

Dags att spamma filmtråden igen.
Tommi Thorvildsen från Arnold Classic 2002. Inte bäst, men att göra en bakåtvålt i tävlingsform är bra.
Dag för träning.
Marklyft
Böjträning
Bänk

Från: Sthlm
Registrerad: 2005-08-29

Dags att spamma filmtråden igen.
Tommi Thorvildsen från Arnold Classic 2002. Inte bäst, men att göra en bakåtvålt i tävlingsform är bra.
Dag för träning.
Marklyft
Böjträning
Bänk

Sköna knäböj med kedjorna! ;D

Moderator

Peppar mig själv inför kvällens benpass med en film av en kille som med några veckors mellanrum är i Umeå och tränar. Delen där han kör marklyft är från samma gym som jag kör på. http://media.putfile.com/Borjes-2005_provfilm

Peppar mig själv inför kvällens benpass med en film av en kille som med några veckors mellanrum är i Umeå och tränar. Delen där han kör marklyft är från samma gym som jag kör på. http://media.putfile.com/Borjes-2005_provfilm

Inspirerande, däremot tycker jag hans knäböj inte var så mäktigt, han verkade ju nästan starkare i bänken? :P Men grym show :D

Avstängd
Registrerad: 2005-08-26

Någon som ett Colemans nya film "On the road"? Tycker den verkar mest inrikta sig till folk som inte vet mkt om bodybuilding, han ger mkt instruktioner och berättar mycket om varför han kör som han gör.

Personligen gillar jag nog Cost of redemption mest. Där är han riktigt brutal :P

Registrerad: 2005-09-26

Honn skrev:

Till skillnad från Gripper instämmer jag. Snygga knäböj! Kan kanske användas som instruktionsfilm? Bänkpressen var väl fusk? Och jag blir aldrig imponerad av bänkpressar från en sådan kagge med blott någon decimeters ROM.

Råkade hitta den här filmen. Jag är ju en varm anhängare av hemmaträning. Kolla dom här lettiska killarna!
Ni vet sedan hur ni ska ta paus från läxläsningen när våren snart kommer. Stäng av TVn och datorn och ut och lek grabbar!!!

http://video.google.com/videoplay?docid … n+climbing

Moderator

Jag tror han svankar mer och har kortare ROM i fimen än vad han har på tävling. Han hade ju häcklyft i stort sett hela tiden, något som inte godkänns på tävling. Iofs så tycker jag att även med det inräknat sä är vikterna bra.
Böjen ser bra ut. Kan vara kameravinkeln, men jag skulle vilja ha någon cm till i djup. Sen står det ju att han kör lätta böj vilket gör det lite mer imponerande.

Kul fakta: Tjejen i bakgrunden vid marklyften gjorde en böj med 150Kg (om jag inte räknade fel) för ett litet tag sedan.

Letter? Jag har alltid trott att de där var ryssar. Oavsett vart de kommer ifrån så är parkour häftigt.

Från: Lilla Edet
Registrerad: 2005-07-22

ryssar är det, det är rätt så fräckt, men inte så skade fritt som det ser ut,

har ett par kompisar som håller på med det, ryker lite ben här och var då och då :)

Från: Hunnebostrand
Registrerad: 2005-01-10

Det är sjukt hur grymma dom är.

Tokiga grabbar, hoppar runt som dårar !!

Från: Hällefors
Registrerad: 2006-01-21

Argh, denna länk försökte smitta mig med en trojan ;)

Moderator

Det lät inte bra. Lite mysko dock. Jag har inga problem med den vare sig hemma eller på jobbet.

Registrerad: 2006-03-16

Någon som ett Colemans nya film "On the road"? Tycker den verkar mest inrikta sig till folk som inte vet mkt om bodybuilding, han ger mkt instruktioner och berättar mycket om varför han kör som han gör.

Personligen gillar jag nog Cost of redemption mest. Där är han riktigt brutal :P

Jag har sett alla hans filmer, on the road är klart tråkigast, filmerna när han tränar på sitt vanliga gym är mycket bättre, skönt ställe, ser ut som ett nedlagt lager med kala väggar.
jag gillar colemans videos skarpt, särskilt unbelievable. Men han verkar inte ha så många hjärnceller, den automatiska telefonrösten som rabblar tidtabeller och avgångar för tunnelbanan är mer verbal.

Sidor: 1 2 3 4 5 6 … 49  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB