Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hej! Just nu går jag på Super whey fuel och Super gainers, plus kreatin i perioder. Jag äter också bephan som är b12 vitamin för att kunna öka protein upptagningsförmågan. (enligt personal på apoteket) Jag äter nästan bara kyckling tonfisk och köttfärs ris och pasta. Jag äter 6-7ggr om dagen varav 2 stora lagade mål, mellanmålen består av yogurt och havregryn och smörgåsar och ägg. Jag har en begränsad budget bör tilläggas då jag pluggar och har bara csn. Men jag är glad för alla tips jag kan få! Mitt problem annses ofta som ett "lyxproblem" på gymet och ingen tar mej på allvar! Jag har nästan inget underhudsfett och är stenhård i kroppen, men det är ju inte det jag är missnöjd me! Jag vill ju bli större! Alla tips är välkommna!
hmm, MAT!
mat i mängder är det bästa tips jag kan ge..slår alla tillskott på marknaden=)
Hej! Just nu går jag på Super whey fuel och Super gainers, plus kreatin i perioder. Jag äter också bephan som är b12 vitamin för att kunna öka protein upptagningsförmågan. (enligt personal på apoteket) Jag äter nästan bara kyckling tonfisk och köttfärs ris och pasta. Jag äter 6-7ggr om dagen varav 2 stora lagade mål, mellanmålen består av yogurt och havregryn och smörgåsar och ägg. Jag har en begränsad budget bör tilläggas då jag pluggar och har bara csn. Men jag är glad för alla tips jag kan få! Mitt problem annses ofta som ett "lyxproblem" på gymet och ingen tar mej på allvar! Jag har nästan inget underhudsfett och är stenhård i kroppen, men det är ju inte det jag är missnöjd me! Jag vill ju bli större! Alla tips är välkommna!
Hej!
Jag kanske har fel, men jag är lite skeptisk till B12-tillägg! Om en människa har brist på B-12, är det i sig en sjukdom. Det är nästan omöjligt att inte få i sig de ca 50 molekylerna av B12 som en normal kropp kräver.