Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Ja, axlarna ser fantastiska ut. Du har verkligen lyckats medvetet eller omedvetet med deras symetri! Starkt jobbat!
Skulle dock gärna vilja se dem, lite mer pressade bakåt/nedåt.
Vilka axelövningar använder du dig av?
tack för det :D
jag kör stående axelpress med rak stång bakom nacke, samt sittande hantelpress. Upright row både med skivstång och cable, och så tränas ju baksida axlar samtidigt som lats i enhands rodd med hantel (http://www.exrx.net/WeightExercises/Del … ltRow.html)
då och då varierar jag med den här jäkeln som jag inte ens orkar tänka ut vad den heter på svenska http://www.exrx.net/WeightExercises/Del … Raise.html
Mera ben! Eller är det ingen som tränar dem?
klart man tränar ben, men kanske inte alla som vill stå och poserar i små kalsingar?
klart man tränar ben, men kanske inte alla som vill stå och poserar i små kalsingar?
Om man poserar med bar överkropp kan man väl posera i kallingar?
do that
Jag lär nog bli både den första och sista tjejen som slänger in kort här, men någon vara den första:) Kanske vågar några fler nu när jag inte har den perfekta kroppen och framför allt inte ngn muskulös kropp.
Det här får bli någon typ av före bilder för mig, eftersom jag aldrig tog några när jag började träna för snart 4 månader sedan.
En del kläder fick sitta kvar ;)
![]()
tycker du har skitsnygg kropp!
do that
Yeah baby, yeah! Jag springer ju fan naken på stranden...
Kul att en tjej postar bilder.
Starkt gjort
Sly
Perfekt mage Dette, så ska det se ut!
De tycker inte jag. Min smak är att man precis ska kunna urskilja magruterna i bra ljus. Då är de perfa enligt mig.
Någon perfekt mage ur träningssynpunkt, med magrutor osv. har jag definitivt inte. Kanske orkar man deffa ner sig framöver när man fått mer muskler så att de kommer fram;)
Någon frågade hur gamal jag är. Jag är 32.
Tack för orden Stigson, Sly och S2pid87 :)
Riktigt snygga vader Dette!
32´? trodde du va runt 20-25. Men de är väll bara posetivt. mums
Ok. Nu har saxen varit framme. Jag plockade bort en hel del inlägg. Vissa av dom hade inte behövts tas bort, men de ingick i ett längre tjafs och blev mindre begripliga när det bara var de kvar. Jag lämnar två inlägg om Dettes mage då jag tycker att de är någorlunda relevanta. Även om jag hade använt andra ord för att säga samma sak om jag skrivit dem.
Tack för all positiv respons! Skitkul:) Jag hoppas att denna tråd kan fortsätta att vara seriös och inte banar åt skogen bara för att en tjej lagt upp bilder, för sådana har ni nog sett förut;)
![]()
Biceps verkar vara din bästa grupp. Du är ganska jämt utvecklad, men armarna ligger lite före i mina ögon. Korsryggen är också bra. Verkar finnas lite djup i den. Axlarna kan behöva lite mer arbet,e likaså övre delen av ryggen. Vaderna tycker jag ser bra ut och jag är nyfiken på hur resten av benen ser ut.
Jag tycker du ska slopa dieten helt och hållet. Jag ser ingen orsak till varför du skulle deffa.
Plus i kanten för poseringen. Det märks att du övat.Ja, biceps är nog min bästa grupp, de är de enda som jag kan vara lite småmallig över, även om de är låångt ifrån bjässar. Att du tycker att jag är jämt utvecklad, förutom armarna, ser jag som ngt positivt. Korsryggen har jag inte funderat över alls...
Nyfiken på hur resten av benen ser ut? Hmm, är det ngt som jag tycker illa om på min kropp, så är det just mina lår. Mycket fläsk, samt några få celluliter=en kvinnas mardröm;) En stor procent av mitt kroppsfett sitter just på lår och rumpa. Jag vet att det inte går att "punktförbränna" men önskan är stor, när det gäller lår. Rumpa vill jag gärna ha, för det tycker jag är kvinnligt.
Jag hoppar dieten då och hoppas att ni bättre kan avgöra om det är nödvändigt än vad jag kan.
Och du, jag har inte övat någonting på att posera, jag vill däremot göra det!. Den där triceps varianten, där hade jag bara din bild i huvudet och gjorde vad jag trodde var rätt;) De andra har man ju sett ett antal ggr här inne. Visst har jag löjlat mig i badrumsspegeln och spänt biceps, som så många andra, men det är oxå allt :)
Det var mycket intressant att få höra din och andras kommentarer! Nu vet jag vad jag ska ligga i med!
Precis som Honn vill jag säga att poserna var galanta. Vad det gäller din åsikt om lår/rumpa så är det är helt enkelt så på de flesta tjejer, och så skall det vara. Hur snyggt är det med lårben och skinn? Bra grund att träna på iaf. Mvh
Tack Andreas :)
Nä, lårben och skinn kanske inte är så cosy. Men det var inte riktigt det jag ville ha heller, bara lite mindre fett.
Jag vill be om ursäkt Dette om du tog illa upp när jag sa att min kvinnoideal ser ut som du. Och din mage var perfekt! Jag såg att Honn har rensat bland inläggen.
Mitt sista inlägg här eftersom jag inte har nån bild att bidra med.:)
Verkar vara mycket snack men lite verkstad, slänger upp en offseason bild på min rygg, igen :)
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Bred rygg.
Jag vill be om ursäkt Dette om du tog illa upp när jag sa att min kvinnoideal ser ut som du. Och din mage var perfekt! Jag såg att Honn har rensat bland inläggen.
Mitt sista inlägg här eftersom jag inte har nån bild att bidra med.:)
Nej då, jag har inte tagit illa upp. Det var delade meningar här om huruvida min / en mage skulle se ut och hade inte direkt med ditt inlägg att göra. Vissa ville ha synliga magrutor, andra inte.
Anledningen till "rensningen" var att det blev för mycket "tjaffs" helt enkelt:)
Gripper08, kanske skulle ha hetat latsdrag08 el. liknande istället;) Kan tänka mig att du legat i rätt bra med träningen här.
Gripper08 ser ut som en riktig j*vla "lillbiff" jag personligen tycker att det är snyggt (100% hetero) :), även om det låter lite udda kanske. Möjligen för att bilden påminner väldigt mycket om en av mina idoler, Sean Sherk (168cm, 80kg):
Hehe jo jag är bara 173 cm lång :P Ligger väl runt 78,5 kg just nu också, tänkte gå upp till 82-84 och sen förhoppnignsvis deffa ner till runt 80 efter vintern.
Hehe tack Dette, ryggen är nog en av mina starkare sidor :)
fråga bara... hur får jag upp min bild..? nu när den inte finns på nätet... tacksam för svar! :)
Du lägger upp den på nätet å länkar sedan till den.
http://upl.silentwhisper.net/
tack Vajolent!
Känner mig inte allt för cool när man ser alla de andra bilderna, men det kan inte hindra mig från att lägga upp min bild. Har tränat sen i somras, men har tränat rätt (tyngre, mer än 1 set) i ca 1 månad.
förstår inte hur man fixar det där...
Fixat//Honn