Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4 5 … 210  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Registrerad: 2004-12-28

var dom enda bilderna jag hade :P

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Bara en fotnot, vad mer än bröst bör jag lägga fokus på ?

Jag är en trapsälskande person, så mer traps skadar aldrig. Mer ben skulle inte var fel det heller. I alla fall mer bilder på ben :) .

Från: Uddevalla
Registrerad: 2005-05-09

Tack för all positiv respons! Skitkul:) Jag hoppas att denna tråd kan fortsätta att vara seriös och inte banar åt skogen bara för att en tjej lagt upp bilder, för sådana har ni nog sett förut;)

http://bestsmileys.com/signs16/19.gif
Biceps verkar vara din bästa grupp. Du är ganska jämt utvecklad, men armarna ligger lite före i mina ögon. Korsryggen är också bra. Verkar finnas lite djup i den. Axlarna kan behöva lite mer arbet,e likaså övre delen av ryggen. Vaderna tycker jag ser bra ut och jag är nyfiken på hur resten av benen ser ut.
Jag tycker du ska slopa dieten helt och hållet. Jag ser ingen orsak till varför du skulle deffa.
Plus i kanten för poseringen. Det märks att du övat.

Ja, biceps är nog min bästa grupp, de är de enda som jag kan vara lite småmallig över, även om de är låångt ifrån bjässar. Att du tycker att jag är jämt utvecklad, förutom armarna, ser jag som ngt positivt. Korsryggen har jag inte funderat över alls...

Nyfiken på hur resten av benen ser ut? Hmm, är det ngt som jag tycker illa om på min kropp, så är det just mina lår. Mycket fläsk, samt några få celluliter=en kvinnas mardröm;) En stor procent av mitt kroppsfett sitter just på lår och rumpa. Jag vet att det inte går att "punktförbränna" men önskan är stor, när det gäller lår. Rumpa vill jag gärna ha, för det tycker jag är kvinnligt.

Jag hoppar dieten då och hoppas att ni bättre kan avgöra om det är nödvändigt än vad jag kan.

Och du, jag har inte övat någonting på att posera, jag vill däremot göra det!. Den där triceps varianten, där hade jag bara din bild i huvudet och gjorde vad jag trodde var rätt;) De andra har man ju sett ett antal ggr här inne. Visst har jag löjlat mig i badrumsspegeln och spänt biceps, som så många andra, men det är oxå allt :)

Det var mycket intressant att få höra din och andras kommentarer! Nu vet jag vad jag ska ligga i med!

tycker du verkar ha fina ben, och även rumpan ser bra ut..hur gammal är du om man får fråga?

Registrerad: 2005-07-19

Hmm, är det ngt som jag tycker illa om på min kropp, så är det just mina lår. Mycket fläsk, samt några få celluliter=en kvinnas mardröm;) En stor procent av mitt kroppsfett sitter just på lår och rumpa.

Om man kollar på bilden längst ner till höger så tycker jag du har ett av de finaste lår och rumpa jag sett på länge faktiskt.

Från: Sthlm
Registrerad: 2005-08-29

Dette: Nice kul o se att bilderna äntligen kom upp.

Den ryggfixerade rycker att du bör kämpa lite mer med ryggen :)
annars ser det bra ut, som tidigare nämnt, axlar också :)

Från: Skåne
Registrerad: 2003-03-07

Hmm, är det ngt som jag tycker illa om på min kropp, så är det just mina lår. Mycket fläsk, samt några få celluliter=en kvinnas mardröm;) En stor procent av mitt kroppsfett sitter just på lår och rumpa.

Om man kollar på bilden längst ner till höger så tycker jag du har ett av de finaste lår och rumpa jag sett på länge faktiskt.

Håller verkligen med! skitfina kurvor..speciellt på bilden längst ner till höger!

Registrerad: 2005-08-14

Det kommer aldrig bli ett jämställdt samhälle så länge kvinnor har makten att snärja k*ta män. tolka det som ni vill, och alla har rätt att känna sig träffade :) God JuL

Registrerad: 2004-10-03

Dagsform... kör en halvbulk i några månader till innan den första deffen till beach 2006. Tränat 3 år varav 1.5 år seriöst och regelbundet. Första 1.5 åren var med hantlar lite sporadiskt. 176 @ 82 kg nu, vägde 62 kg när jag började för 3 år sen. Kör max-ot ala cali i källaren. Enbart fria vikter. Klaga om ni orkar.

http://img.villagephotos.com/p/2005-12/1115653/Motion-2005-12-0118-58-20-ooo.jpg

Registrerad: 2005-10-29

Drygt tre månader in i bulken. Slät och blek.

http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/fitness/2december0586-865kgsmall.jpg

Meathead: Det är väldigt svårt att se vart du har bra muskelutveckling på den bilden :/

Slartibast: Ser bra ut. Tycker mig se nån + % I bf i jämförelse med förra bilden men så blir det ju. Gillar dina axlar fortsätt sådär : D

Registrerad: 2005-05-06

slartibartfast: Nice kropp. Som sagt är axlarna fina.
Nu drar du visseligen bak axlarna men latsarna kanske bör arbetas mer?

tog bort min förra och försökte ta en bättre bild istället.

längd: 176 cm
vikt: ~74 kg
tränat: 3 mån

och just det... finns det något speciellt jag bör tänka på när jag tränar för att succesivt få bort min fyrkantiga form och få en mer v-formad kropp?

[URL=http://imageshack.us]http://img229.imageshack.us/img229/612/framifrn33is.jpg[/URL]

Registrerad: 2004-03-11

Jag är en trapsälskande person, så mer traps skadar aldrig. Mer ben skulle inte var fel det heller. I alla fall mer bilder på ben :) .

Honn, du kan få mina traps då. Det enda jag aldirg tränar å det enda jag har mycket av.
Det enda jag kräver är att vi byter ben haha.. Du gillar squats va? Jag vet att jag sagt det förut, men jävlar vilka kött baguetter du har! Tar troligtvis mer i bänk än i böjj eller iaf väldigt nära! Å det vill inte säga mycket!

Moderator

Drygt tre månader in i bulken. Slät och blek.

Det är ok om jag hatar dig för att du kallar det där slät och bulkig hoppas jag :) . Grym fysik som vanligt. Har armarna växt en del.Svårt att se på den bilden, men jag tycker mnig ändå ana det.

Vajolent: Det är bara börja böja ordentligt så kommer benen. Jag bänkade mer än vad jag böjde för några år sedan, men har lyckats rätta till det nu.

Meathead: Jag skulle vilja se en dubbel biceps bakifrån på dig. Jag tror att dina axlar är rätt bra i den posen.

Chasm: Du är ganska jämnt utvecklad. Bara att kötta på. Vill du få en mer v-formad kropp så är det mer axlar och rygg som gäller. Just ja, tänk inte v-form, tänk X-form. Böj ordentligt så du får ett par feta ben.

Okej, Honn ;)

En fråga bara. När du kör baksida lår vilka övningar kör du då? Tycker det är skitsvårt att bygga nått där! Inte för att jag vill ha riktigt så grova ben som du har, men jag vill ändå ha så att de liksom 'bullar' ut på hamstrings. Just nu kör jag nästan bara stela mark, just för att det sträcker bra, å det är i princip omöjligt att fuska.

Vi har en lårcurl, men den är så gott som trasig, dessutom står man å gör den, vilket inte tar någe bra tycker jag!

Moderator

Okej, Honn ;)

En fråga bara. När du kör baksida lår vilka övningar kör du då? Tycker det är skitsvårt att bygga nått där! Inte för att jag vill ha riktigt så grova ben som du har, men jag vill ändå ha så att de liksom 'bullar' ut på hamstrings. Just nu kör jag nästan bara stela mark, just för att det sträcker bra, å det är i princip omöjligt att fuska.

Vi har en lårcurl, men den är så gott som trasig, dessutom står man å gör den, vilket inte tar någe bra tycker jag!

Liggande lårcurl är bra , men framförallt raka marklyft har hjälpt mina hamstring ordentligt. Nu lyckas jag tyvärr inte få inte dem ordentligt i programmet längre då min markstyrka faller om jag kör hårt i raka mark. Lite störigt, men jag håller på att undersöka hur jag ska ta mig förbi det problemet.

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

dagsformen!
[URL=http://img526.imageshack.us/my.php?image=sv4000717jm.jpg]http://img526.imageshack.us/img526/111/sv4000717jm.th.jpg[/URL]

lite skumt ljus men något ser man vel..

Okej, Honn ;)

Liggande lårcurl är bra , men framförallt raka marklyft har hjälpt mina hamstring ordentligt. Nu lyckas jag tyvärr inte få inte dem ordentligt i programmet längre då min markstyrka faller om jag kör hårt i raka mark. Lite störigt, men jag håller på att undersöka hur jag ska ta mig förbi det problemet.

Jag brukar ha mark på rygg dagen.. Låter som om du kör mark på samma pass som ben? Prova kör mark på ryggdagen å ha en 3 dagar emellan dem. Enda skillnaden på dem övningarna är väll igentligen att stela (raka?) marklyft, prioriterar hamstrarna, å vanliga framsida lår? Eller har jag greppat det hela fel?

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

dagsformen!
[URL=http://img526.imageshack.us/my.php?image=sv4000717jm.jpg]http://img526.imageshack.us/img526/111/sv4000717jm.th.jpg[/URL]

Hihi, kan inte låta bli - vad är det för rep som hänger på sängen? ;-)

dagsformen!

Vilka muskler försöker du visa? Tycker du gömmer dem nästan ;P
Ser ju bra ut, men försök göra de klassisk 2x Biceps, latsspread osv.. Lättare att ge rättvis kritik då ;)

Moderator

Sjöräven: Gillar dina axlar. Du verkar inte ha slarvat med träningen av dem. bra jobbat. Underarmarna tycker jag dock borde få några set mer underarmscurl för att matcha resten av armarna, men annars ser det bra ut.

Jag brukar ha mark på rygg dagen.. Låter som om du kör mark på samma pass som ben? Prova kör mark på ryggdagen å ha en 3 dagar emellan dem. Enda skillnaden på dem övningarna är väll igentligen att stela (raka?) marklyft, prioriterar hamstrarna, å vanliga framsida lår? Eller har jag greppat det hela fel?

Kör redan mark på ryggdagen. Ben dag 1 och rygg dag 5. Hjälper inte, kör jag tunga raka mark kan jag glömma att presstera på topp i vanliga mark. Håller på att testa raka mark på ryggdagen nu och bara lårcurl på bendagen för att se om det fungerar. Hmm, jag tror vi ska köra eventuella träningsfrågor i en ny tråd i stället för i den här efter det här inlägget.

Ja, ok Honn.

Ja, axlarna ser fantastiska ut. Du har verkligen lyckats medvetet eller omedvetet med deras symetri! Starkt jobbat!

Skulle dock gärna vilja se dem, lite mer pressade bakåt/nedåt.
Vilka axelövningar använder du dig av?

Webbsida

Hihi, kan inte låta bli - vad är det för rep som hänger på sängen? ;-)

haha, repet används till div. öningar i sängen.. nä skämt åsido så utför jag sjömanskap på det - div knopar /splits vet faktiskt inte varför jag har det på sängen o_O

Webbsida

Vilka muskler försöker du visa? Tycker du gömmer dem nästan ;P
Ser ju bra ut, men försök göra de klassisk 2x Biceps, latsspread osv.. Lättare att ge rättvis kritik då ;)

mja försöker o försöker, alla kan ju inte va coleman :P. tycker axlar o biceps syns rättså bra, samt lats.. men kan hålla med om att det blev lite konstig bild hehe
edit: förövrigt försöker jag mig på dubbel biceps bakifrån som bruden i mitten drar: http://www.bk-sportsmag.se/fototavling/ … ngarna.jpg
är väl ingen gud på posering..

Honn: Tack för svaret. X-form säger du hmm.. jag är lite rädd för att få för stor gluteus maximus samt lår vader för midjan är så stor.. kan det det inte bli så att jag får det ännu kämpigare att få bra figur då? Förresten, tror inte jag missat bilder på dig i den här tråden va? : D

Sidor: 1 2 3 4 5 … 210  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB