Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 … 59  

Officiell bildtråd: Före och efter.

Från: Anderstorp
Registrerad: 2005-11-21

Ser bra ut, tycker att bröstet släpar lite, eller så är det bara jag som är fixerad :)
Keep it up

Jo det stämmer, jag har alltid haft problem med att utveckla volym på bröstmuskulaturen. Brukar köra bänk och hantelpress, ibland snedbänk. Kör även dips emellanåt men får ibland värk i armbågsleden av någon anledning. Finns det några tips på andra bröstövningar som fungerar förutom cable cross (jag har inte tillgång till den där jag tränar)?

Latsen släpar även efter lite. Där har jag svårt att få kontakt även att jag varierar greppet vid latsdrag och chins. Blir bara att jag får mjölksyra i biceps.

Från: Linköping
Registrerad: 2005-08-02

Ser bra ut, tycker att bröstet släpar lite, eller så är det bara jag som är fixerad :)
Keep it up

Jo det stämmer, jag har alltid haft problem med att utveckla volym på bröstmuskulaturen. Brukar köra bänk och hantelpress, ibland snedbänk. Kör även dips emellanåt men får ibland värk i armbågsleden av någon anledning. Finns det några tips på andra bröstövningar som fungerar förutom cable cross (jag har inte tillgång till den där jag tränar)?

Latsen släpar även efter lite. Där har jag svårt att få kontakt även att jag varierar greppet vid latsdrag och chins. Blir bara att jag får mjölksyra i biceps.

Minska vikten i Latsen så du först lär dig få kontakt med muskelt bra, hade problem i början med, sänkte vikten och nu ullar det på, variera med enhhands hantelrodd till latsen funkar bra tycker jag

Från: Sthlm
Registrerad: 2005-08-29

Keep it up

Låter som att du kör en rad bra övningar, flies är väl inte att underskatta, några set med 8-10 reps som sista övning kanske inte vore helt fel? Sen kan du ju pröva pullovers, de är väl rätt bra, svårt med kontakten i början men är rätt bra övning att variera med. Kör hårt, det kommer nog ska du se.
Latsen kan du försöka minska vikte´n och söka kontakt som det tidigare nämts, har funkat även för mig. När mina polare kör chins som nästan in tränar alls säger de att de klarar 8 stycken, och de flesta väger lika mycket som jag (de är längre :P). Men de drar inte med ryggen, de rycker upp sig med armarna. Ska du träna ryggen så ska du, försök att hitta kontakten först och lassa på mer sen.
Kör hårt!

Registrerad: 2005-05-06

hur lägger man in bilder om man har i datan?

Registrerad: 2005-03-20

hur lägger man in bilder om man har i datan?

ladda upp dom på www.imageshack.us , sedan ta länken och sätt innanför [img][/img], och posta. :)

Från: Norrland
Registrerad: 2005-06-19

Skulle vara kul om folk skrev vilka styrkeökningar de fått i åtminstone basövningarna från första bilden till den andra...

http://img367.imageshack.us/img367/2298/guk7jz.jpg
http://img305.imageshack.us/img305/3081/back6hy.jpg

17 nov 2005

http://img219.imageshack.us/img219/9254/dvsa6tw.jpg

12 aug  2005

kan väll slänga in denhär åxå om den är värd nått i bedömnings syn.
http://img219.imageshack.us/img219/7639/haha8ex.jpg

Registrerad: 2005-07-19

Varför ser bilderna så skumma ut. Ser ut som en sån där vatteneffekt grej från photoshop. Dålig kamera?

Ja..eller förebilden är tagen med en riktig kamera, Men de andra är tagna med en gammal 3G telefon. Sen sista har säg dragit ner på ljuset för att de va så starkt ljus. Så den är ju lite skum.

Men jag tror endå att man ska se att jag gjort lite ökningar på dem 3 månaderna.

Registrerad: 2005-07-19

Ganska svårt att se men der ser ut som du fått rätt bra ökningar i alla fall. Men jag har för mig du tränat längre än 3 månader?

mjoo. Men jag hittade ingen bild från när jag började. Men då var jag utsvulten och med armar som mina handleder.

Så i somras vare ingen träning, lite mat och mycket dricka. Så tängre väll visa hur de ser ut därimellan om de går för sig :P

Från: malmö
Registrerad: 2005-01-17

Ja..eller förebilden är tagen med en riktig kamera, Men de andra är tagna med en gammal 3G telefon. Sen sista har säg dragit ner på ljuset för att de va så starkt ljus. Så den är ju lite skum.

Men jag tror endå att man ska se att jag gjort lite ökningar på dem 3 månaderna.

Mitt första inlägg :P

"hej. nu ska jag göra dehär väldigt klart.
max-ot har jag provar i ungefär i 1 år och självklart funkar de...de berättar hur du ska göra övningar exakt och kost och allt....gå ..."

ditt första inlägg på detta forum:) skirvet 12 maj i år.. säkert att de resultatet är på 3 månader?

Wabbabi:Fin fysik, tycker dock att ryggen släpar lite? och kanske lite mer triceps? annars ser du ut att ha prickat in beachmusklerna :)

max-ot har jag provar i ungefär i 1 år och självklart funkar de...de berättar hur du ska göra övningar exakt och kost och allt....gå ..."

ditt första inlägg på detta forum:) skirvet 12 maj i år.. säkert att de resultatet är på 3 månader?

Om du kollar upp på de jag sa innan så har jag tränat längre. Men jag hittade ingen bild på mig när jag började styrketräna. Så jag tog en för och efterbild på mig från slutet av sommaren tills nu.

Jag är 100% säker. Kan skicka printscreen på msn när du får se när bilderna skapades om du vill.

Wabbabi:Fin fysik, tycker dock att ryggen släpar lite? och kanske lite mer triceps? annars ser du ut att ha prickat in beachmusklerna :)

Tack så mycket. mjo ryggen kan jag hålla med om att den behöver mer massa. Men triceps är större än vad den visar där på bilderna. Så får väll piska ryggen mer och prioritera den.
// Max

Från: malmö
Registrerad: 2005-01-17

wabbabi_bb skrev:

Om du kollar upp på de jag sa innan så har jag tränat längre. Men jag hittade ingen bild på mig när jag började styrketräna. Så jag tog en för och efterbild på mig från slutet av sommaren tills nu.

Jag är 100% säker. Kan skicka printscreen på msn när du får se när bilderna skapades om du vill.

Okej:D undra bara. sjukt bra resultat! grattis:)

[/img]

Okej:D undra bara. sjukt bra resultat! grattis:)

Man tackar man tackar. De pinnar på bra på gymmet faktist.

Från: Borås
Registrerad: 2005-08-14

Jag tycker det ser kanoners ut wabbabi! Bara att gratulera :)

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Bra överkropp, men som vanligt så är du en av många som inte lägger ut bilder på benen...

dette: tack så mycket. De värmer.

Cybercowboy: Jo. kan försöka ta en skysst bild. De är så svårt med denhär sugekameran. Men de är helt okej storlek. Tack annars för komentaren.

Flyttat till dagsformstråden//Honn

smal midja
bra tjocklek.
stora axlar
vad jag kan urskilja allafall.

smal midja
bra tjocklek.
stora axlar
vad jag kan urskilja allafall.

Tack, jo ryggen är rätt okej, axlarna släpar lite tycker jag. Midjan är väl inget speciellt direkt.
Kanske ska nämna att jag ligger på 78 kg, 173 cm.

Registrerad: 2004-09-01

Wabbabi:Fin fysik, tycker dock att ryggen släpar lite? :)

Nej, det gör den inte.

Nej, det gör den inte.

man tackar man tackar :D

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 … 59  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB