Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Wesley Snipes.

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-07-22

Wesley Snipes har enligt mig en riktigt fin figur, och blir därför lite av en person som jag ser upp till i mitt styrketränande. Idag är jag 16 år, och min fråga blir då: Ungefär hur lång tid kan det ta med flitigt gymmande innan man kan jämföra sig med Wesley i utseende? Konstig fråga kanske, men vill bara veta så jag får ett perspektiv av hur länge jag bör träna, så jag inte blir för optimistisk och tror att jag blir sån om 1 år :O (Wesley Snipes är han som är med i Blade filmerna, för er som inte visste ;-) )

http://www.flexform.de/tattoo/stars/wesley_snipes1.jpg

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Wesley Snipes har enligt mig en riktigt fin figur, och blir därför lite av en person som jag ser upp till i mitt styrketränande. Idag är jag 16 år, och min fråga blir då: Ungefär hur lång tid kan det ta med flitigt gymmande innan man kan jämföra sig med Wesley i utseende? Konstig fråga kanske, men vill bara veta så jag får ett perspektiv av hur länge jag bör träna, så jag inte blir för optimistisk och tror att jag blir sån om 1 år :O

http://www.flexform.de/tattoo/stars/wesley_snipes1.jpg

Allt beror på hur villig du är att jobba stenhårt för dina mål, samt en viss del hur bra gener du har. Men säg en 5-6 år så har du nog inte långt kvar till den fysiken. Dessutom så är han ju inte deffad där, så svårt att veta hur mycket muskler som döljer sig under späcket.

Registrerad: 2005-07-19

Det beror väl helt på hur seriös man är och vilka anlag man har. Ett par år 4-5 max.

Moderator
Från: Västkusten
Registrerad: 2004-09-08

Svårt att säga, mycket handlar om gener osv. Naturligtvis kan du bli stor på 1-2 år, speciellt om du har de rätta förutsättningarna, eftersom du är i puberteten och det nästan sprutar testo ur öronen på dig kan du om du äter bra och mycket bli ganska grov på 1 år. :)

Registrerad: 2005-02-07

jag ser faktiskt ut sådär ganska exakt! :) iofs är jag vitare, men annars väldigt nära min egen kropp. jag har lite större axlar och överarmar. jag är nöjd. har tränat i snart sex år.

Tack så mycket för alla svar!

Om någon har sett Blade filmerna, så har jag en bra scen med Wesley när han ser rejält deffad ut. Scenen e i ettan om jag inte minns fel, i slutet av filmen när vampyrerna har tagit och låst fast honom i den där "formen" som e formad för hans kropp, som gör så han blöder osv. När han står i den, då ser han rejält bitig ut, hittade dock ingen bild på det. Har en annan bild i en tidning, försöker scanna in den och uploada, så ska ni få se ungefär hur jag menar.

Verkligen jätte glad för alla svar! Tack!

/Wind

http://i8.photobucket.com/albums/a23/Sulegotto/67efac17.jpg

Sådär.. Någon som vet vem det är? Han finns med i Budo and Fitness katalogen ..

Ungefär sådär vill jag bli, ganska likt Wesley, men kanske lite mer deffad som ni skrev ovan. Det tar alltså ungefär runt 5 år om man tränar hårt? (Vet att det är olika från person till person). Tränar för tillfället 3 gånger i veckan på gym, och 3 timmar tennis i veckan. Räcker det för tillfället, så ökar man senare?

/Wind

tripple post :S

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB